Pages

Khamis, 17 November 2011

Happy Bufday Mama! Saaaaayang Mama! ^_^

Awal bulan harituh hari lahir mak aku yang ke tiga puluh dot dot dot*rahsia lak.mak aku kata jangan bagitau*. Aku yang lambat buat entry tapi takpe, aku nak gak buat! hehe. Kitorang sambut sederhana jer.Kitorang celebrate kat Baskin Robbins.Belikan mak aku kek aiskrim tapi aku tersilap pilih hamik perisa cokelat mint *yolah,tak pernah beli katekan*. Kecik jer kek tuh tapi harganya, pergggh! gabak poket ko tapi takpe, mak aku punya pasal aku sanggup. Lagipun aku kongsi dengan adik aku. Kitorang belikan mama Tudung Ariani. Aku berkenan dengan Tudung Ariani tuh tapi aku tak minat sangatlah pakai tudung instant macam tuh. Tapi aku kasi mak aku. Kongsi beli dengan adik aku. Siap buat Gold member card lagi*macamlah kitorang nie akan selalu beli.tunggulah 2 3 tahun lagi =p*. 

Hari lahir mak aku dengan aku dekat dekat jer. Aku bulan 10 mak aku bulan 11. Tapi papepun, Keluarga aku nie memang rajin sambut birthday. Setahun sekali katakan. hehe. 

Sweet <3 couple forever




My family..lagi sorang nampak 'peace' jer...hehe...mukenyer x muat nak msuk...=p
Only Allah knows how much we luv u Mama. =)

Ok, adik bongsu aku yg tengah tuh, please ignore dia. Dia memang suka buat muke pelik. =_="

we are sistar* hehe....^_^
Next week kitorang buat family trip to Pulau Pangkor! Yeayy! best best. Dulu pernah pergi tapi memang nak pergi lagi sebab pulau tuh 'comel' sangat! ^_^ kecik jer. Tenang walaupun takde shopping. Aku redha...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita c=