Pages

Rabu, 9 November 2011

The edited picture.,,

Tajuk ala ala nak gempak sikit. hehe... Aku nie memang suka amik gambar. Walaupun kamera tak berapalah nak cenggih macam korang, takpe, janji hade. Aku suka gak bab edit gambar ni kadang kadang gambar orang yang tak de kaitan dengan aku pun aku edit gak *memang dah terlebeyh rajin agaknyer*. Aku bab edit nie tak ler terer macam orang lain, aku edit pun guna software yang pree yang ada kat dalam tenet macam Photoscape tuh. Kalau macam Photoshope tuh aku ada tapi aku pening sikit arr....

Selalunya korang baca entry akuu yang panjang berjela jela kan? Harini apa kata tengok jer gambar. Tak yah pening pening. hehe. Aku pun malas nak buat entry pepanjang harini. Tengok tengoklah yer...*kalau suka senyum, kalau tak suka syyyyhhhh sudah! =p*


-Sedara dan adik aku-






My Sister and Me. Time nie sambut besday aku yang ke-21. ^_^


Yes, it is me!

Hasana & Darlisya *wink* serius jap.hee~~


My Happy Family.....<3 )
Ok, lah ada lagi yang aku dah edit tapi takut pening pening lalat korang tengok pic aku. hehe...nanti kalau aku rerajin nak upload, aku upload lagi k? tq sebab sudi tengok. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita c=