Pages

Khamis, 13 September 2012

Dimanakah Aku?


Ok, inilah gambar aku yang latest. Ya, I know who care kan? aku tak kisah pun ada orang kisah ke tak.saje nak letak. Tak boleh? huhu. Aku tau dah lame tak berblog nie(pssstt...ada orang perasan ke?) Aku busy sesangat sampai aku dah lupe macamana nak menaip.huhu. Takperlah,walaupun terketar2 menaip nie aku taip jerlah. Terpulang lah kalau2 ada orang nak baca ke kan?

Hmmm...cantik tak gambar dia atas?(ceewaahhh...ayat coverline) korang nak tau tak style tudung macam tuh aku dapat kat mana? ce pikir? aku dapat kat kedai mana? hehe...gurau jer aku dapat kat youtube. aku sukelah yang buat tutorial tuh, cantik jer orangnyer.Bila aku tengok aku ingat, bila dah tengok lupe balik, dah malas nak bukak balik, aku ubah lah sikit2 buat cara aku tp still ada gaya dari tutorial tuh. Tang mana? tang anting2 tuh. nampak tak? OOpps lupe lak, aku hamik dari TUDUNG PEOPLE. 

Please ignore gambar blurrdia atas. saje letak supaya sesuai dengn tajuk. hehe. Urm,just nak beritahu walaupun korang tak nak tau yang selama u menyepi nie banyak perubahan yang berlaku pada diri aku. Aku rasa aku sedang mengalami fasa pembaharuan. Banyak benda yang tak tercapai dek akalku telah berlaku pada diriku. Takperlah, setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan?  Yang penting jangan sesekali berputus asa atas rahmatNYA sebab Allah sentiasa ada untuk kita. Menangislah kalau perlu tapi agak2lah weyh jangan sampai mata ko buta dah arr...

Ya, aku akan terus berblog walaupun tak de orang nak baca sebab aku bukan berblog sebab nak cari publisiti tapi aku berbog dari hati. See u on next story! take care ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita c=