Pages

Sabtu, 22 Oktober 2011

Muka Buku baru!



Ahakks! aku dah buat muka buku baru. Pikir punya pikir, buat kira kira tambah tolak sume, akhirnya aku tetap dengan keputusan aku untuk deactive muka buku aku yang lama tuh dan buka yang baru. Aikkk kenapa bukak yang baru padahal yang lama ada? hurm, mesti korang tertanya tanya kan? Sebenarnya fesbuk lama tuh banyak kenangannya. Pahit, manis, tawar, masam. semuanya adalah! Aku sayang+malas sebenarnya nak buat yang baru ni tapi disebabkan aku nak lupakan kenangan lama, dan mulakan yang baru dengan fesbuk fesbuk tuh sekali aku buat yang baru. baru betul ye dak? hehe..ahhh...lantaklah apa orang nak fikir. Yang penting aku puas hati dengan apa yang aku buat. Bila aku buka fesbuk lama tuh buat hati aku sakit dan kenangkan benda yang lepas, buat apa? Baik aku layan fesbuk baru. Walaupun kawan secoet,aahhhh..aku tak kisah! Janji aku happy...^_^

nie gambar profile fb aku wat masa ni. hehe. Nak kenyit mata x reti. yerlah kenyit mata pun samapai 2 2 biji mata tertutup. Mata kecik katakan...hee~~

Jikalau korang sudi nak add aku kat fesbuk baru aku, add lah yer... cari  'Darlisya Azlan' jer. or email aku darlisya.azlan@yahoo.com. Kalau tak jumpa jugak, tak taulah nak cakap apa. hehe....

P/s: Hidup ini perlu diteruskan tak kiralah apa yang kita pernah harungi, betapa peritnya hidup kita dulu. Tapi jangan pernah sesekali menyesal atas masa silam kita, belajarlah daripadanya. Jadikan ia sebagai panduan untuk mengahdapi masa hadapan. Insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita c=