Pages

Selasa, 11 Oktober 2011

Takde Idea daaa.....



Seriously, aku memang takde idea nak post apa sekarang ni. Kadang kadang aku rasa macam banyak jer nak post tapi bila difikir fikirkan segaring garingnya, takut entry aku tuh memedihkan hati ramai orang, so aku tak ler post. hurm,dulu aku ingat jadi blogger ni senang, buat jer apa cerita, orang tetap baca tapi rupanya idak ler... Nak jadi blogger yang bagus dan di hargai oleh orang lain memang payah. *rasa nak nanges jap sebab tau betapa susahnya isk isk =(*. Dulu memang excited giler nak berbelog. Sekarang, ha hamik kau pening pening lalat nak pikir nak buat entry apa. *_*

Aku berbelog ni bukan nak cerita pasal life aku jer, apa yang aku buat setiap hari, apa aku makan, sabun apa aku pakai, muka aku harini ada jerawat ke tak, macam diari. Idak ler orang nak baca. Boring kott..Kalau macam retis tuh lain ler. Memang orang tak kisah sebab peminat diorang ada nak hamik kesah. Kalau orang biasa biasa macam aku ni, ada korang kesah? Tak kan kan? hurm...

Aku nak story yang leh beri orang motivasi kat orang lain. Aku suka benda benda yang berkaitan motivasi ni. Buat aku lebih semangat dalam hidup. Bukan sepanjang masa orang nak beri motivasi free kat kita. Kadang kadang ego kita tuh tinggi gunung tak mo dengar bila orang bagi nasihat. Tak nak orang tau kita nie lemah KONON. K, fine ikut suka korang lah. aku tau sebab aku pun macam tuh kadang kadang. hik hik =p. Aku beli banyak buku berkaitan motivasi. Aku boleh baca anytime yang aku nak,well mostly aku tak baca lagi sebab takde mood. secara tak langsung buat aku lebih bersemangat untuk menghadapi masalah aku. Favorite motivator aku Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.Yeayy!! Korang siapa lak?

lately ni, aku busy giler. Tak taulah apa yang busy sangat sampai takde masa nak online padahal aku buat perkara yang sama almost everyday. Hurm, maybe aku banyak pikir kot. *pikir pasal entry apa yang best untuk korang*

Perkara apa yang buat korang tertarik untuk baca? Tentang apa? cer citer sikit. Aku nak hamik kesah. Kalau nak share, leh komen kat bawah k? Sayanggg korang. Tapi kalaulah ditakdirkan takder orang yang sudi share, aku cariklah sendiri yerr. Thanxs sebab sudi baca entry aku. ^_^.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Budi Bahasa Budaya Kita c=